10 things you dit not know about me...

07-03-2014 00:00

* Als jong meisje zat ik op klassiek ballet en ik heb dit bloedfanatiek tot mijn 15e volgehouden. Audities voor de Nationale Balletacademie gedaan en zelfs aangenomen. Het plan was om na de MAVO de docentenopleiding te gaan doen in Arnhem, maar mijn knieën dachten daar anders over. Au! Letterlijk & figuurlijk. Maar hé, what doesn't kill you, makes you stronger.

* Dat ik zonder lippenbalsem, lipgloss of lippenstift letterlijk gek word? Dan rijd ik desnoods terug naar huis. Ik zou zelfs in staat zijn om met mijn lippen in de bakboter te gaan hangen (bij wijze van spreken dan hè!).

* Ik ben gek op groente en fruit. Als kind werd ik al blij van de frambozen, worteltjes en radijsjes uit mijn opa's moestuin (die was toen al hip!). Ook qua fruit ben ik niet te stoppen, bij voorkeur liever fruit dan geraffineerde suikers. Ok, chocolade is een uitzondering. Grappig detail: mijn zoon heeft dit ook. Genetisch bepaald dus.

* Wist je dat ik enorm kan genieten van klassieke muziek? Dit komt natuurlijk deels uit mijn balletgeschiedenis voort, maar niets mooier dan een paar mooie klanken van de viool of piano. Wie weet ga ik de piano ooit nog eens bespelen. De viool; been the, done that.

* Ik geen televisie op de slaapkamer heb en sowieso totaal niet warm loop voor grote (HD) televisies etc.? Gadgets my ass ;). Op mijn iPhone na. #uitzondering

* Mijn lievelingskleur was vroeger roze. En misschien nog steeds een beetje. Als kind kon ik al kwijlend in de speelgoedwinkel staan kijken naar alle Barbies, poppen, My Little Pony's etc. Alles in mierzoete kleuren. Een grote roze hoek in de speelgoedwinkel... welk meisje droomde daar nou niet van?

* Ik geboren en getogen ben in het Gelderlandse plaatsje Tiel. Middenin De Betuwe. The place to be... Vanaf mijn 18e was ik meer in Eindhoven de Gekste te vinden. Een dankwoord richting mijn man.

* Dat ik ooit een boete heb gehad voor 49 km te hard rijden (met meetcorrectie al eraf)? Was een vervelende situatie, op een verlaten weg buiten de stad, heuveltje af en zondagavond om 21.00. Ok, ik praat het niet goed, maar toch... Zuur was het zeker!

* Ik vaak 3, soms 4, bananen op een dag eet. Ja, op één dag.

* Dat ik best wel handig ben? Ik heb onze trappen zelf in de grondverf & lak gezet en het ziet er nog netjes uit ook nog. Ook heb ik een aantal muren in huis geschilderd en vergeet de meubeltjes niet die ik wel een opknap met een lik verf. Ergens huist een schilder in mij, terwijl ik het nooit leuk vind om te doen.

 

Onderwerp: 10 things you dit not know about me...

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht