Bye bye 2013!

01-01-2014 00:00

 

 

Het zit er weer op. Been there, done that. Adios amigos... 2013, tot nooit meer ziens! Het was me weer een jaar, één die voorbij vloog. Hoe ouder ik word, hoe sneller de jaren voorbij vliegen. Waarschijnlijk zit je nu nog met je wallen tot op je schoenen en een bakkie koffie voor je neus, mooi moment voor een welkome afleiding: mijn terugblik naar het afgelopen jaar, want 2013 was me weer een jaar.

 

  • Nog nooit zag ik mijn toilet zó vaak van zó dichtbij. Begin 2013... DE griepepidemie. Vink 'm af! Leuk zo'n eerste winter van je kind, die vergeet je niet snel -al zou je willen-.
  • Mijn vakantie in Frankrijk sinds een jaar of 10! Het was heerlijk, maar komend jaar tóch weer Italië. Sorry Frankrijk. Stokbrood vs Italiaanse bol.
  • Het volgen van 'Wie is de mol?'. Ik was een leek en in 2013 moest daar maar eens een eind aan komen. Ik vond het geweldig! Ik had wel een typische beginnersfout, namelijk: de tunnelvisie. Paulien was voor mij de mol, zo klaar als een klontje. Tsja... dat was tóch wel even anders bleek in de finale. 2014 biedt een nieuwe ronde, nieuwe kansen. Morgen al zelfs :).
  • Het eindelijk beginnen met mijn blog. Als een kip die op haar eieren broedt, zo zat ik afgelopen jaar op mijn blog. Ideeën die werkelijkheid zijn geworden op het digitale papier. Check!
  • Het jaar van de tennislessen. Buiten -!- in de kou met gevoelstemperatuur -20. Met gemiddeld 3 uur slaap per nacht door nachtbraker zoon P. de baan op. Brrr, geen succes door bovenstaande factoren. Misschien een volgende keer in het voorjaar lessen nemen #slim.
  • Het gezonde voedsel, althans... het besef & de eerste stapjes.
  • Het jaar van het besef dat een blijvend goede gezondheid bij geliefden niet vanzelfsprekend is. Helaas... Ook dat is het leven, helaas.
  • Ons huis wat te koop werd gezet. Uh, en nog steeds te koop staat. Anyone? Ok, ik werd al ongeduldig na 2 weken, dus ik geef het nog even de tijd ;). Het is ondertussen 'al' 4 maanden. Wordt hier mijn geduld op de proef gesteld?
  • De lange warme zomer. Wow! Dat was even een eeuw geleden ofzo?! Het was a long time ago dat ik zo lang mijn zomerkleding kon dragen én mijn verjaardag (noteert u allen: 9 augustus) ein-de-lijk weer eens buiten kon vieren.
  • Het koude voorjaar. Meer kan ik er niet over zeggen, compleet verbannen uit mijn geheugen. De zomer maakte veel goed.
  • Het jaar dat ik de schaar zette in mijn lange(re) lokken. Toch niet mijn wilde (j) haren?!

 

Lieve mensen, ik wens jullie allen een fantastisch 2014! Dat er maar veel gezondheid, liefde & geluk op ons pad mag komen. Amen! ;)

 

Onderwerp: Bye bye 2013!

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht