Hiep Hiep Hoera!

04-02-2014 00:00

 

2 jaar geleden, om 5.15 om precies te zijn, kwam jij dan eindelijk ter wereld! Na een paar vermoeiende dagen gaf je heldhaftig de strijd op en was je klaar voor een portie daglicht en zuurstof. Welkom lieve Pepijn!

Wat mij het meest verbaasde was het feit dat ik écht een kindje had gekregen. Jawel, geen hond of buitenaards wezen, maar een échte baby. Een klein minimensje. Een zoon. 10 kleine teentjes en vingertjes. Alles zat erop en eraan. Godzijdank! Mijn lijf was in staat geweest een mensje te creëren, hoe bijzonder was -en blijft- dat?

Jouw grote bos zwarte haren -coupe egel- was verbazingwekkend! Grote ogen keken mij angstig aan; is dit nou de grote boze wereld? Allemaal mensen die je willen wegen, checken en meten. Welkom lieve, kleine vriend, bij papa en mama ben je veilig.

Nu 2 jaar later ben je nog steeds mijn allerbeste kleine grote vriendje. Gefeliciteerd lieve Pepijn, 2 jaar!

 HIEP HIEP HOERA!


 


 

Onderwerp: Hiep Hiep Hoera!

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht