Ik word blij van...

25-10-2014 08:00
  • Mijn kopje Nespresso koffie. Het schuim van mijn espresso lepel ik serieus uit het kopje. 
  • Dat mijn haar ein-de-lijk weer in een minivlechtje kan. Jeuj! Zie foto (check!).
  • Van mijn blog! Al leest geen hond het (nu is dat niet het geval...), maar het geeft mij écht dosis energie. Noem het een creatieve uitlaatklep die ook nog trouw door ruim 700 unieke bezoekers per maand gelezen wordt.
  • Samen bakken en kokkerellen met mijn zoon. Totdat het beslag over mijn zwarte hoogglans keuken besmeurd zit.
  • Het feit dat ik al 3 weken geen kledingstuk gekocht heb! Ook het virtuele shoppen is even klaar, wat inhoudt dat ik mijn hele winkelmandje vol gooi en deze vervolgens vlug weg klik. *schouderklopje*. Kleding voor zoon- & manlief buiten beschouwing gelaten...
  • Mijn huisje winterproof maken. Sjouwen en slepen met meubeltjes door het huis. Manlief onderuitgezakt op de bank en ik kom voorbij lopen met krukjes, kleden en accessoires. Dagelijkse gang van zaken hier. Grote veranderingen pak ik aan als de kat van huis is, dan kun je maar beter geen pottenkijkers hebben... hehe.
  • Het theater. Leuk om geprikkeld te worden en bepaalde standpunten eens vanuit een ander perspectief te bekijken. Jammer dat de stoelen van het desbetreffende theater voor lilliputters ontworpen zijn. Ik zat 2 uur met mijn benen opgevouwen en ik ben geen reus; 1.72 (zonder hakken aan).
  • Mijn sierkolen in een grote rode vaas. Ja, je kunt maar ergens blij van worden. Voor alle duidelijkheid, het gaat hier om sierkolen die je bij de bloemist kunt kopen. Check hier beeldmateriaal van deze vaas met kooltjes in mijn keuken. Zoek en gij zult vinden.
  • Gezelligheid met lieve mensen. In combinatie met wijn en eten word ik nóg blijer. 
Have a happy day!
 
Liefs,
 
Hanneke

Onderwerp: Ik word blij van...

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht