Thank you!

01-12-2013 11:55

 

 

Dit wil ik toch even met je delen op deze zonnige zondagochtend, want ik had het niet durven dromen, maar het is toch echt zo... Voor mijn eerste maand als 'blogger' (hoe leuk klinkt dat) heb ik maar liefst 800 unieke bezoekers op mijn website gehad en daarbij 2072 bezoekjes van jullie allemaal. Alleen al afgelopen maand! WOW! Dus bij deze, THANK YOU!

 

 

 

Ontzettend leuk om alle (positieve) feedback te horen & lezen en het motiveert als een dolle. Vanaf nu probeer ik minimaal 3 blogs per week af te leveren op mijn site. Ik vind het erg leuk om te doen, dat scheelt weer. Het is niet zo dat ik mezelf ertoe moet zetten om te gaan bloggen. Integendeel, het houdt me echt van de straat jongens! Mijn dank is groot.

Fijne zondag allemaal en leuk als je mijn site blijft volgen! This is just the beginning... :)

 

 

Onderwerp: Thank you!

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht