Waarom het nu klaar moet zijn met de zomer...

20-10-2014 14:51

bron

De titel zal wat weerstand oproepen onder de hardcore zomerliefhebbers, maar ik waag me eraan. Ik herhaal deze nogmaals; waarom het nu klaar moet zijn met de zomer... Lees mee!

* Omdat ik iedere dag in de vroege ochtenddauw mijn outfit bij elkaar zoek en ervan overtuigd ben dat het die dag toch écht frisser gaat worden dan Weeronline.nl aan geeft. Wat uiteraard niet blijkt te kloppen en ik 's middags mijn zoon ophaal van het kinderdagverblijf met de zweetdruppels op mijn rug en hoofd in de kleur tomaat.

 

* Omdat Moeder Natuur bedacht heeft dat er 4 seizoenen zijn en de zomer nu wel klaar is. Move on Summer...

* En het zo heeft moeten zijn dat ik in Nederland geboren ben en dus bekend ben met de 4 seizoenen en er niet genetisch op gemaakt ben om een half jaar zomer te hebben. Mijn kledingkast ook niet. Over mijn zomerschoenen nog niet te spreken... Mijn espadrilles zijn nu wel op hoor.

* Als ik een boswandeling maak met mijn zoon er allerlei kortsluitingen in mijn hoofd plaatsvinden (meer dan gebruikelijk). Herfstblaadjes in combinatie met 25 graden? Hoe leg ik dit aan mijn zoon uit? De zomer kan nog kouder zijn hier!

* Omdat ik wil genieten van een koude, mooie herfstdag. Zonder regen. Om vervolgens een warme kop thee binnen te drinken. Oh ja, dan mag het gaan regenen.

* Omdat ik nu na een wandeling mijn regenlaarzen niet meer uit krijg, omdat mijn voet vacuüm zuigt in de laars van alle hitte die ontstaan is tijdens mijn tocht. Let op: regenlaars met panterprint. Dat dan weer wel.

* Het is goed zo. Lieve zomer, jouw tijd is geweest... Volgend jaar ben ik weer dolgelukkig als je voor mijn deurmat ligt, maar NU EVEN NIET!

 

Onderwerp: Waarom het nu klaar moet zijn met de zomer...

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht