Wekelijkse onzin #1

25-11-2013 00:00

 

3 avonden was ik alleen afgelopen week. *start melodie* All by myself... Uiteraard had ik wél gezelschap van zoonlief, maar die liet me nog voor 20.00 in de steek voor zijn bedgenoten  'Konijn' & 'Muis' (10 punten voor de originele namen). De derde avond was ik er klaar mee. Vriendin ingeschakeld en een heerlijke selfmade pasta gemaakt op basis van speltpasta. Uiteraard met een vino in de aanslag, hoe kan het ook anders?

 

Ik ontving maar liefst 2 (!) Grazia's in mijn brievenbus. Wooohoo! Dubbel feest. Heerlijk Budget Special waarbij ik zat weg te kwijlen bij verhalen van mensen over het winnen/ krijgen van grote geldbedragen. Lekker lazy in bad, verstand op nul en met ruim 40 graden wegdromen. God ik zou iedere dag gaan shoppen! En uit eten... én dagelijks een massage & schoonheidsbehandeling. Uhm, het zou dan ook op zijn binnen een maand? Ok, waarschijnlijk zou het geld 'gewoon' in vastgoed geïnvesteerd gaan worden en een buffer op de spaarrekening. Boring. Mijn man leest dit namelijk ook. Einde bericht.

 

Vrijdagavondavond was weer VOICE-avond. WAUW, wat een opening! Armin van Buuren en het Metropool Orkest. Ik zeg, topcombinatie. Gerrie blijft geweldig zingen, dus die is wat mij betreft terecht door. De laatste 2 kandidaten gemist, mijn ogen werden zwaar en zoonlief meldt zich tegenwoordig graag voor 6.00 in de ochtend. Je snapt dat ik koos voor wat extra uurtjes nachtrust. Mijn wallen waren er blij mee. Check even dit filmpje als je de opening niet gezien hebt, verplicht! John Ewbank swingt er ook flink op los. Not bad. www.youtube.com/watch?v=UPQHu4D6jiwwww.youtube.com/watch?v=UPQHu4D6jiw 

 

In het weekend liep ik hard. Ja echt, hardlopen. Voor het tweede weekend op rij 2,5 kilometer gerend. Mijn lijf weet niet wat ze meemaakt! Ik was apetrots, want hiervoor kon je me na een minuut al oprapen -letterlijk-. Daarnaast begon ik altijd gelijk in de 5e versnelling te rennen alsof ik achterna gezeten werd door een kudde koeien. Tip van de week: 'je moet er even doorheen'. Zo gezegd, zo gedaan én het werkte! Geen echte spierpijn gehad en ook niet totaal uitgeput, voor herhaling vatbaar dus. Op naar de marathon van Eindhoven ;).

 

Verder had ik een verslaving afgelopen week: KIKKERS!! Aaaaah, wie kan ze weerstaan? Fijne week!

 

 

 

Onderwerp: Wekelijkse onzin #1

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht